Click for our latest updates on COVID-19

Event Information

Craig Hospital Campus

VER EN ESPAÑOL

An in-person event providing support, education and connection for Craig alumni, families and patients

Living Well with Brain Injury 2022 is coming on August 26th! After cancelling our LWBI Day in 2020 and presenting virtually in 2021 due to COVID guidelines, we are planning for the return to an in-person event on the Craig Campus! This event will include discussion groups on various topics led by Craig clinicians, a Community Resource Fair, lunch and social time, and keynote presentations featuring staff and physicians.

Community Resources

You can find a list of Living Well with Brain Injury community resources and other informative and educational links of interest at the Craig Hospital Brain Injury Resource Library.

Related Materials

For an archive of shared documents from past Living Well with BI events, click here.

Viva Bien con una Lesión Cerebral

Viernes 26 de agosto, tiempo por determinar

Un evento especial en persona del Craig Hospital que brinda apoyo, educación y conexión para los ex alumnos, las familias y los pacientes de Craig

¡Vivir Bien con una Lesión Cerebral 2022 llegará el 26 de agosto! Después de cancelar nuestro Día LWBI en 2020 y organizarlo virtualmente en 2021 debido a las pautas de COVID, ¡planeamos regresar a un evento en persona en el campus de Craig! (Si se requieren cambios en las pautas de salud, realizaremos este evento virtualmente; consulte esta página para obtener actualizaciones). El Día anual de LWBI incluirá grupos de discusión sobre varios temas dirigidos por médicos de Craig, una Feria de recursos comunitarios, almuerzo y tiempo social, y presentaciones magistrales con el personal y los médicos. ¡Más detalles próximamente!

This event is funded in part by a grant from MINDSOURCE Brain Injury Network.